Alătură-te comunităţii Altfel.md

(video) Wiz Khalifa intră în istorie - a lansat o piesă pe un biscuite Oreo

Foto: Oreo Cookie/Instagram

Pe bune

(video) Wiz Khalifa intră în istorie - a lansat o piesă pe un biscuite Oreo

Unul dintre brandurile care au activat la ceremonia de decernare a premiilor Grammy, Oreo, a apelat la ajutorul rapperului Wiz Khalifa și al fiului său, Sebastian, pentru a aduce la viață campania „Stay Playful”. Chiar dacă asocierea poate părea nepotrivită la prima vedere, în realitate este una cât se poate de reușită și bine gândită, scrie Un site de muzică.

Pentru început, trebuie să știți că respectiva campanie include un single nou marca Wiz Khalifa, ceea ce nu poate decât să ne bucure. Dar asta nu e tot. Piesa va fi disponibilă... pe un biscuite Oreo. Cu ajutorul tehnologiei creative, Oreo a lansat o ediție limitată numită Music Box, ce înglobează biscuiți cu ajutorul cărora se poate reda muzică.

Modul de funcționare este unul simplu:

Biscuitele funcționează exact ca un CD într-un pickup: trebuie doar să plasezi biscuitele în Music Box, să fixezi brațul și este gata de ascultat! Ta-daaaam!

Acest proiect marchează prima inplicare a lui Khalifa în sfera de business. Rapperul se declară încântat de oportunitate și uluit, totodată, de progresul tehnologic înregistrat:

„Să lansezi o piesă pe un biscuite e o nebunie. Pentru că tehnologia a avansat atât de mult în momentul de față astfel încât moderniza ceva atât de clasic... E bine pentru copii, pentru toți, e super cool”, a mărturisit el pentru HotNewHipHop.

Continuă să citești
comentarii

comentarii

Mai mult din: Pe bune

Publicitate

Trending

Publicitate
To Top