Alătură-te comunităţii Altfel.md

Zeci de mii de fani ai trupei „Soundgarden” au semnat o petiție pentru ca gaura neagră să fie numită după Chris Cornell

Foto: Change.org

Sci-Tech

Fanii trupei rock Soundgarden au inițiat o petiție în care cer agenției spațiale americane NASA și Event Horizon Telescope Collaboration să accepte denumirea primei găuri neagre fotografiate vreodată în onoarea muzicianului Chris Cornell, autorul piesei „Black Hole Sun”.

Petiția a fost inițiată de Giuliana Jarrin și a strând aproape 50.000 de semnături până acum.

Imaginea găurii negre din galaxia M87 dată publicităţii pe 10 aprilie ar trebui să poarte numele lui Chris Cornell, se arată în petiţia publicată online şi adresată NASA, reţelei Event Horizon Telescope, astronomilor şi savanţilor implicaţi în descoperire.

„Black Hole Sun”, scrisă de Chris Cornell este fără îndoială cea mai cunoscută și mai populară melodie a Soundgarden și unul dintre cele mai mari imnuri ale anilor '90", scrie în descrierea petiției.

„Din acest motiv și pentru impactul pe care l-a avut Cornell în viețile atator oameni și a muzicii, în general, cer NASA, Event Horizon Telescope Collaboration și tuturor astronomilor și oamenilor de știință implicați în această descoperire, să numească această gaură neagră după Chris Cornell. Această ar fi o modalitate „suprarealistă” și extraordinară de a-i onora viața și contribuția la muzică”.

Muzicianul s-a sinucis în primăvara anului 2017 la doar 52 de ani.

Continuă să citești