Alătură-te comunităţii Altfel.md

(video) Filmul „Bird Box” de la Netflix a inspirat prima provocare stupidă din 2019

Foto: Netflix

Actual

(video) Filmul „Bird Box” de la Netflix a inspirat prima provocare stupidă din 2019

Reprezentanţii companiei Netflix i-au îndemnat miercuri pe abonaţii lor să renunţe la „Provocarea Bird Box”, inspirată dintr-un film cu Sandra Bullock, care a contribuit la apariţia în rândul internauţilor a unei mode potenţial periculoase, informează thewrap.com, citat de Agerpres.

În Bird Box, Bullock este o mamă singură care încearcă să își salveze copiii după ce forțe misterioase invadează Pământul și fac oamenii să se sinucidă. Supraviețuitorii acestei lumi post-apocaliptice trebuie să își acopere ochii pentru a nu se confrunta cu entități supranaturale care întruchipează cele mai mari spaime ale lor. Pe internet a apărut Bird Box Challenge, adică provocarea de a merge legat la ochi, la fel ca persoanejele din filmul Bird Box ce a fost publicat în luna decembrie pe Netflix.

Mai mulţi internauţi au început să publice pe reţelele de socializare o serie de înregistrări video care îi arată legaţi la ochi în timp ce încearcă să execute diverse sarcini. Unii au decis să stea legați la ochi timp de 24 de ore în timp ce încercau să ducă o viață normală, alții au gustat cartofi prăjiți și dulciuri legați la ochi. Alții și-au rănit copii în această provocare și așa mai departe.

Treaba a ajuns atât de mare, încât Netflix s-a simțit obligată să le spună oamenilor să nu meargă legați la ochi pentru că este periculos.

„Vă rugăm, nu vă răniţi singuri cu această Provocare Bird Box. Nu ştim cum a început fenomenul şi apreciem dragostea voastră, însă Boy şi Girl au o singură dorinţă pentru 2019 şi aceasta este ca voi să nu ajungeţi la spital din cauza acestor jocuri”, au transmis reprezentanţii companiei Netflix într-un mesaj publicat pe contul ei de Twitter.

Una dintre înregistrările video, ce a fost vizualizată deja de peste 15.000 de ori pe Twitter, prezintă un bărbat legat la ochi care aleargă prin casă însoţit de un bebeluş - legat şi el la ochi cu un fular - şi care se izbeşte puternic cu capul de un perete.

Morgan Adams, o populară prezentatoare pe YouTube, al cărei canal este urmărit de peste 2,3 milioane de fani, a publicat un videoclip ce o arată în timp ce execută „Provocarea Bird Box” timp de 24 de ore. Înregistrarea video a generat deja peste 1,7 milioane de vizualizări din momentul publicării sale, pe 30 decembrie.

Filmul cu Sandra Bullock în rolul principal a avut un succes atât de mare, încât a făcut ca reprezentanții Netflix să dezvăluie numărul de oameni care au privit filmul. Compania susține că peste 45 de milioane de utilizatori au văzut filmul în săptămâna de lansare, aceasta fiind cea mai bună performanţă reuşită de o producţie originală Netflix în istoria companiei americane.

Doar un alt exemplu că nu ar trebui să imităm tot ceea ce vedem pe internet. Măcar Icebucket challenge a avut un scop care voia să crească nivelul de conștientizare asupra maladiei scleroză laterală amiotrofică, de care suferea și Stephen Hawking.

comentarii

comentarii

Mai mult din: Actual

Publicitate

Trending

Publicitate
To Top